Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Η δικιά μου Warre


Σχεδόν εννέα μήνες,χωρίς καμιά προστασία από τις καιρικές συνθήκες, οι κυψέλες που έκανα από φελιζόλ δεν δείχνουν κανένα σημάδι φθοράς.
Δεν είμαι ούτε ο πρώτος αλλά ούτε και ο τελευταίος που κάνει μετατροπές στην κυψέλη Warre, το διαδίκτυο είναι γεμάτο από προτάσεις.
Αλλά για να δείξει την αξία της κάθε νέα πρόταση θα πρέπει να δοκιμαστεί αν είναι οικονομική, αν αντέχει στον χρόνο και αν κάνει την ζωή του μελισσοκόμου και τις μέλισσας ποιο εύκολη.
Όλα αυτά χρειάζονται υπομονή.

Οι αλλαγές που έκανα και στις οποίες πειραματίζομαι



Περισσότερα στοιχεία πάνω στο θέμα μπορείτε να βρείτε εδώ


Τέσσερα εκατοστά φελιζόλ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν βάση για τους θαλάμους κατά την επιθεωρήσει.


Η δική μου πρόταση που σκοπεύω να την αναλύσω στο μέλλον.


Που παίρνει και συρτάρι από κοντροπλακέ.


Με οδηγό ξυλάκι από σουβλάκι

Συμπέρασμα

Μετά από τόσες αλλαγές νομίζω ότι είμαι ο πλέον ακατάλληλος για να πω για το πως συμπεριφέρονται οι μέλισσες σε μία γνήσια κυψέλη Warre.
Αλλά διαβάζοντας το βιβλίο, που αν και γράφτηκε πριν από πολλά χρόνια,βρίσκω τεχνικές που περιγράφονται ακόμη και σήμερα σαν νεωτερισμοί, στα σύγχρονα βιβλία της μελισσοκομίας.
Και το ποιο σημαντικό για μένα είναι ότι το βιβλίο του ξεχειλίζει για την αγάπη του προς την μέλισσα.

1 σχόλιο:

  1. Καποτε ο κ. Θρασυβουλου ειχε πει "πολυ μου αρεσουν "οι τρελοι επιστημονες".

    Μπραβο Δημητρη,εαν δεν εστειλα ευχες συγχωραμε,καλη χρονια ν'αχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή